::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello :) Welcome to my blog :D Do follow .


Tagboard!

No cbox :( Sorry :)


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


Baruuuuu and Maluuuuuuu :)

hey, guys :)
hari ni ada blogskin baru lah!
Eh, awesome kan blogskin baru nih ? :)
hehehehe ;)
Macam apa seyh cari blogskin yang baru and lawa .
But, my mama bgi peluang bukak blog cause dah habis pekse. 
Buat sementara sahaja. Kbyeee :)

Eh kejap . Ada cerita sikit nih! Malu weyhhhhh >.<

Cerita yang memalukan. And takkan dapat dilupakan.

Tadi masa periksa.
Haziq : Hey, tuhhhh *sambil tunjuk*
Aku : *Tengoklah kan apa yang ditunjukkan* -- Whattttt?!
Haziq : Lipas..
Masa itu, aku pandang belakang. Semua ketawa #tapi, takkeluar suara. Takut cikgu marah. Aku dalam hatiiiiii -- ARGHHHHH! Macam mana dia boleh ada kat bawah kerusi nihhh! Aku dah siap sedia naik kan kaki >.< Lipas nih dah lah jalan lambat. Boleh pulak dia berlenggang .

Kalau cikgu takde, aku dah macam ini:

hahahahaha xp