::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello :) Welcome to my blog :D Do follow .


Tagboard!

No cbox :( Sorry :)


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


Remember Me :)


Izzah, aku nak minta maaf kalau aku ada buat salah dekat kau. Aku tahu, aku ada banyak buat salah kan? :')  Aku harap kau maafkan aku. Kau semenjak duduk depan, kau dah tak rapat sangat dah dengan aku. Kau tak habis-2 dengan org lain. Dulu, bukan main. Nak berpisah pun susah. Dari awal tahun dulu, kitaorg memang nak sangat duduk sama-2 kan? Tapi, tak dapat. Sebab, ketinggian berbeza 1cm #lol xp Aku nak duduk dengan kau. Sebab, nanti kalau ada pape nak bercakap. Takyah lah nak berbalas surat cinta . Aku pun takde orang lain yang boleh share cerita kecuali KAU! Semua rahsia aku, semua kau tahu. Takde pun yang kau taktahu. Kan?! :) Kau lah org pertama yang tahu dan kau lah org pertama yang tahu :) #duckface kejap ^v^ Aku harap tahun depan kita sama sekolah and dapat duduk sesameeeee ;) Kalau tak sama sekolah pun. tahun nih nak duduk dengan kau! And aku nak cakap, Aku Sayang Gila Kat Kau! :)

 Bye, YOU! :)