::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Hello :) Welcome to my blog :D Do follow .


Tagboard!

No cbox :( Sorry :)


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


Lagi seminggu :)

Hey, awak, awak, awak, awak dan awak semua lahh :) lagi seminggu kita akan berpecah. tapi, bukan buat selama-lamanya. Naanti, sorang pergi sana, sorang pergi sini. And merata-rata tempat lah. Aku akan rindu korangggg ;') Aku pernah tanya mak aku ''kenapa lah tak sambung jek satu sekolah. Dari darjah 1 sampai habis belajar. Takyah tukar-tukar sekolah. Kan senang'' Aku tanya mak aku macam tuh, sebab aku sayang korang :) Walaupun selalu gaduh, selalu teriak sini sana, selalu jadi macam orang tak ingat dunia, and macam-2 lagi lah. Aku pernah terfikir jugak ''kenapa lah aku dapat kawan yang gila macam diaorang nih, tapi aku terfikir gak boleh ke aku hidup tanpa diaorang?''Nanti bila kitaorang dah nak berpisah, aku akan jerit FOREVER BYE!! #aku kalau bab jerit, ON jek :D haha. Kay, I LOVE YOU ALL SO DAMN MUCH! :*